KONFERENČNÍ PROSTORY

Posílení týmového ducha

Naší klíčovou prioritou je poskytování služeb s důrazem na individuální potřeby a přání hostů. Věříme, že opravdová pohostinnost spočívá v porozumění jedinečným očekáváním každého klienta a jejich následném naplnění, ideálně překonání.

Každá návštěva je pro nás příležitostí ukázat, že i ty nejmenší detaily mají zásadní význam. Od přizpůsobení prostor pro vaše akce, přes pečlivý výběr občerstvení, až po zajištění komfortního ubytování – všechny naše služby jsou navrženy tak, aby se spojily v harmonický celek, který zanechá nezapomenutelný dojem.

Konferenční prostory

Hotel Nobilis nabízí moderní a komfortně vybavený konferenční sál s kapacitou až 50 osob. Sál je variabilní a umožňuje různé typy uspořádání sezení. Disponuje špičkovým technickým vybavením, včetně kvalitního ozvučení s mikroporty a interaktivní dotykovou obrazovku s úhlopříčkou 250 cm.

Součástí sálu je kuchyňský koutek a menší šatna.

 

V rámci pronájmu je každé obsazené místo standardně vybaveno lahví vody, propiskou a poznámkovým bločkem. Na přání vám také rádi zajistíme Coffee break, oběd, večeři či raut v naší restauraci.

 

Benefitem pro vás je možnost bezplatné rezervace menšího business salonku, ideálního pro obchodní jednání, který se nachází přímo v prostorách hotelové restaurace.

Restaurace

Pro větší akce, jako jsou oslavy životních jubileí, firemní večírky, team buildingy nebo konference s větší kapacitou hostů či potřebou variabilnějšího zázemí, nabízíme pronájem naší restaurace.

 

Restaurace disponuje plnohodnotným prostorem pro raut, barem, venkovní terasou a menším salonkem vhodným pro osobní jednání či soukromé schůzky.

Pro více informací o cenách pronájmu či vypracování cenové nabídky nás kontaktujte na reditel@hotelnobilis.cz